AWX sp. z o. o. realizuje projekt pod nazwą: „Wprowadzenie innowacji procesowej w przedsiębiorstwie AWX Sp. z o.o., poprzez wdrożenie oprogramowania do kosztorysowania projektów, oceny ich rentowności oraz komunikacji pomiędzy ich uczestnikami.” Sfinansowano w ramach reakcji Unii na pandemię COVID-19.
Celem projektu jest wdrożenie innowacji procesowej w przedsiębiorstwie AWX sp. z o. o., poprzez stworzenie zautomatyzowanego systemu do kosztorysowania projektów, oceny ich rentowności oraz komunikacji pomiędzy ich uczestnikami. Wdrożenie autorskiego oprogramowania da spółce możliwość zautomatyzowanie procesów, skrócenie czasu pracy realizacji zadań, lepsze dopasowanie oferty klient, zwiększenie przychodów. Wdrożenie autorskiego oprogramowania da spółce możliwość: zautomatyzowania procesów, skrócenia czasu pracy realizacji zleceń, lepsze dopasowanie oferty do klienta, zwiększenie przychodów. Ponadto nastąpi zwiększenie konkurencyjności spółki na rynku, wzmocnienie cyfryzacji przedsiębiorstwa oraz koncentracji na usługach realizowanych online, co ma związek ze zmianą sposobu funkcjonowania przedsiębiorstwa w warunkach pandemii COVID-19 oraz pozwoli na wzmocnienie odporności na wypadek kolejnych podobnych kryzysów wywołanych stanem epidemii.
Wdrożenie systemu pozwoli na uzyskanie następujących efektów:
- Znaczną oszczędność pieniędzy poprzez bardziej sprawny przepływ informacji oraz poprzez zwiększoną kontrolę kosztów, zwłaszcza pracowników;
- Poprawę jakości pracy, cała wiedza o projektach znajduje się w jednym miejscu;
- Poprawioną ciągłość działania organizacji w przypadku zwolnień, urlopów, chorób;
- Potężne narzędzie do analizy jak działa firma, gdzie można szukać oszczędności, gdzie można zwiększyć zyski, jak zarządzać zatrudnieniem, kto jest efektywny kto nie, jakich pracowników brakuje jakich jest za mało;
- Przeniesienie w 100% obecnej działalności do działania online;
- Możliwość w 100% funkcjonowania pracy zdalnej (z uwagi na zdalne zarządzanie systemem) ;
- Dywersyfikację przychodów spółki związaną z ulepszeniem oferty i możliwością obsługi klientów online;
- Usprawnienie procesu zarządzania produkcjami spotów i filmów poprzez wdrożenie oprogramowania pozwalającego na zdalne monitorowanie wizerunku i reputacji klientów i dzielenie się koncepcjami kreatywnymi.
- Większe bezpieczeństwo pracy kadrze Spółki i jego partnerom;
- Poprawę konkurencyjności firmy oraz dywersyfikację świadczonych usług.
Wartość projektu: 252.790,00 zł
Dofinansowanie projektu z UE: 214.871,50 zł